18 Mayıs 2015 Pazartesi

AniSekai Personel Alımları

Bloguma genelde yazılımla alakalı şeyler yazıyorum fakat uzun bir süredir sizlere bir şeyler yazamadım.

Biraz da farklı bir konu olsun diye sizlere AniSekai Fansub ekibinden bahsetmek istiyorum. Şimdi bu fansub dediğimiz ekipler, animeci mangacı arkadaşların bir araya gelmesi ve bu konuda aktivite yapmalarından meydana geliyor.

AniSekai oldukça eski bir ekip. Gayet başarılı bir ekibi var, çeviriler yapıyorlar, upload yapıyorlar ve online izleme sistemini geliştiriyorlar şu anda. Ben de kendilerine doğrudan yardımcı oluyorum.
Anime izleyen, manga okuyan arkadaşların gerçekten görmesi gerektiğini düşünüyorum.

Çevirmenlik, uploaderlık falan yapmak isteyen arkadaşların da BU LINKTEN başvuru yapabileceklerini belirteyim.
Gönüllülük esasına dayanan bir iş. Beni tanıyanlar zaten yıllardır gönüllü çalışmalara son gücüme kadar destek verdiğimi bilirler. Çünkü gönüllü çalışmalar insanın gerçekten ufkunu 2 katına çıkartıyor. Her seferinde daha farklı bir noktaya geliyorsunuz.

İngilizcesi iyi olan ve geliştirmek isteyen, iyi arkadaşlar edinip anime-manga bilgisini geliştirmek isteyen arkadaşlar için tavsiyemdir.

Okuyan arkadaşlara teşekkür ederim.
Not: bu bir reklam yazısı değildir. Reklamları Google AdSense üzerinden alıyorum ve o da sayfanın en altında oluyor. Bunun da sebebi deney yapmam, buradan gelen reklam parasına ihtiyacım yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder