11 Şubat 2015 Çarşamba

Wordpress'ten Blogger'a Yolculuk

Çoğu takipçimin bildiği üzre uzunca bir zamandır blog yazıyorum.
Bu da yeni blogumdu. Daha sonra Wordpress'in daha iyi olacağına kanaat getirerek hosting ve .com.tr domain ile yayın yapmaya başladım fakat düşündüğüm gibi olmadı.

Kendim için ufak bir sıralama yapmam gerekirse, Wordpress yönetim olarak açıkçası bana Blogger'dan daha zor geliyor.
Blogger'ın basit yapısı, yaz-gönder sistemi daha çok hoşuma gidiyor.
Ek olarak, SEO denilen bir olay da var. Yani arama motoru optimizasyonu. Bu konuda Blogger'ın Wordpress'ten çok daha önde olduğunu söyleyebilirim. Sebebinin ise Google'ın bir hizmeti olduğunu söylememe gerek yok sanırım :)

Ayrıca, hosting masraflarından da kurtulmuş oldum. Bu da senelik 100TL bir kâr demek.

Sonuç olarak, bütün blog yazarlarına tavsiyem: mutlaka Blogger kullanın. En azından deneyin, seveceğinize eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder